Friday, June 04, 2010

Шопинг reviews

Не знам колку ќе се согласите со мене кога ќе кажам дека девојките не знаат како да негуваат вистински пријателства со други девојки само затоа што помеѓу нив застануваат работи како што се чевлите или штосната маичка која една ќе ја купи, а другата веднаш ќе посака да ја има. ;)

Безвезен пример, ама да, мислам дека знаеме да претераме за ситници и дека многу често зависта и љубомората не можат да се отстранат и си функционираат како вирус во пријателството од кој никако не можеш да се откачиш.

Често наидувам на работи кои се евтинки, неопходни или на попуст/распродажба. Мислам дека нема да биде лошо да ги ставам на блогов и да ги споделам цените/местата/евтините работи со вас.
Би била пресреќна кога сите би си поставувале мислења (reviews) за купените работи, дали вредат, дали не, итн.


Чајче од Виталиа (турбо стартер).
Цена: не сум сигурна, околу 80 ден. (знаев дека ќе заборавам ако не запишам :) )
Место: Во кој било голем маркет, па дури и во самата продавница на Виталиа на Зелено пазарче.
Мислење: Многу, многу добар. Малку е киселкаст, но не знам дали потсвесно или не, делува! Некако сум поенергична, со повеќе елан. Секое утро ќе си направам еден литар од ова чајче и уште еден од антицелулитниот на Good Nature. Се трудам да пијам многу течности, здраво е за организмот, за кожата, за се'.

DSC_7119




Турпија за нокти со четири лица :) (не знам како да ја наречам)
Цена: 55 ден.
Место: Големата аптека на Рекорд (никако не ми текнува на името, ама ќе го видам и ќе го запишам следниот пат)
Мислење: Има четири страни (обележани се со бројки од 1 до 4: 1. File; 2. Remove ridges; 3. Buff; 4. Polish & Shine). Многу ми се допадна на почетокот. Ноктите стануваа мазни и полирани/сјајни. Не знам колку знам да ја користам и дали е воопшто до мене ама откако ја користам, ноктите ми станаа покршливи, односно слоевите како да почнаа да се лупат. Ја користи некој оваа турпија? Ќе продолжам да ја користам за да видам дали е воопшто до тоа или до нешто друго.

DSC_7106


Антибактериски гел за раце
Цена: 55 ден.
Место: Во која било аптека (јас го купив во онаа големата на Рекорд)
Мислење: Малку потечен од другите кои сум ги имала, но функционира. Има алкохол во него, се чувствува мирисот. Тоа малку ги прави рацете посуви, но обавезно го користам, посебно кога сум на шопинг и фаќам се' и сешто веќе испофаќано од секого и секакви :) Не остава некој посебен мирис после користење (тоа малку ме тера да пробам друг откако ќе го потрошам овој). Ги обожавам оние со убав мирис.

DSC_7109




Гумени сандалки од Melissa (модел: Ultragirl slingback)
Цена: 1.480 ден.
Место: Полини во ГТЦ
Вебсајт: http://www.melissaplasticdreams.com/home/macedonia
Сите нивни модели: http://www.polyvore.com/melissa_shoes/shop?brand=Melissa&category_id=41
Мислење: Никогаш претходно не би погледнала гумени чевли (наречени jelly shoes), но овие на бразилскиот бренд Melissa ги посакувам одамна. Дури и Вивијан Вествуд има дизајнирано за нив, но тие модели ги немаше во Полини. Одвнатре не се гумени, само однадвор. Малку се тешки за носење долго време, особено затоа што гумата не се шири и прилагодува на стапалото, туку останува иста. Секое носење ми дава сензација на сефте облечени чевли :) Но, ги обожавам. Изгледаат одлично со што било: фармерка, фустанче, панталона, сукња...се'. Ги имаше во повеќе бои, лилава (многу убава боја ама немав со што да ги носам), златна (одлична за летно време), сина, итн.

DSC_7110

DSC_7096

Тоа е се' за шопингот тој ден. Земав уште некои ситници, но некако се небитни :) Се надевам ви се допаднаа овие.
Послушајте ме и носете антибактериски гел во ташна, секогаш ќе ви биде од корист.
Тоа е се' за денес.
Имајте убав ден и пишете ако има добри зделки, попусти или интересни летни парчиња низ Скопјето.
Се читкаме наскоро :*

No comments:

Post a Comment