Friday, June 04, 2010

Виртуелната во мене

Хахахах...

Деновиве, како единствено засолниште од секојдневниот, понекогаш монотон и исполнет-со-работа живот ми е играта The Sims 3. Не знам колку од вас ја играат, посакувам да имав некоја претстава па да имав и виртуелно другарче кое немаше да ми се смее на моите забеганости :))

Како и да е, како вљубеник во храната, еве ја виртуелната во мене. Следат само неколку screenshots, повеќето го содржат моето хоби (готвењето), но и други аспекти од мојот живот, како постојаното доцнење на работа и мојата другарка која е пицоман како и јас (но, таму се уште не најдов Dal Met Fu или сегашен Пелистер (како преферирате) :)

Screenshot-2

Screenshot-11

Screenshot-23

Screenshot-12

Screenshot-19

Screenshot-29

Screenshot-32

Screenshot-26


Screenshot-34

No comments:

Post a Comment